בטיחות ואזהרות באיסטנבול ”מצב הכבישים“
כללית רוב הכבישים היו טובים או סבירים אבל נתקלנו בכבישים מאיכות יותר ירודה שם האבנים לא מוצמדות חזק לאדמה ואם נוסעים יותר מ-70 קמ``ש הם מתחילות גם לקפץ. זה הרבה יותר מסוכן כאשר רכב אחר נוסע לידנו במהירות גבוהה כי אז היה מקרה שהאוטו שלנו חטף מטח של אבנים מקפצות ממנו ובנס לא נשאר סימן.
מעצבנת קצת יותר ולא צפויה היא תופעת תיקון הכבישים בטורקיה שבה כשמתקנים קטע כביש לא משאירים איזה מסלול אחד לרפואה למעבר של כלי רכב אלה משפצים את כל המסלולים ביחד ואז חייבים לנסוע לאורך מספר קילומטרים בדרך לא סלולה. אי אפשר לצפות את זה ויש עיכובים לא צפויים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל