סטייקבורגר ”מסעדה סבירה, לא יותר“
המסעדה ממוקמת בגראן ויה, במיקום מרכזי מאוד. השירות מזעזע, עובדים שם ילדים שלא ממש יודעים מה לעשות. במקום יש ספות ישיבה והן מלוכלכות בצורה בלתי רגילה. כל האווירה שם לא הייתה מוצלחת. האוכל עצמו היה סביר אבל לא יותר. בעיני, יש מקומות הרבה יותר טובים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל