באלוויר ”אמין, מחיר הוגן, הנהג מלווה לכל עניין. מומלץ בחום“
זוג בני 50 פלוס, טיילנו 8 ימים ברגיסטן, חויה מהממת מכל הבחינות, לקח כמה ימים להתרגל לתרבות לאינטנסיביות, לשנור הבלתי פוסק, אך עם הזמן היופי, הצבעוניות והאותנטיות גוברים. ראגיסטאן חויה בלתי נגמרת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל