מסלול עד שבוע בטנריף ”טנריף עם ילדים -מסלול וטיפים כללים“

טסנו אני ואשתי עם הילדה בת שנה וחצי בינואר 2019.

טסנו ל 6 לילות, 5 ימים עם קונקשיין במדריד. בהלוך 3 שעות קונקשיין, יש בטרמינל ג׳מבורי מגניב להעביר את הזמן, לשים לב שצריך להחליף טרמינל. המעבר לוקח מרגע הנחיתה בערך 50 דקות ולכן צריך להזדרז אם יש קונקשיין קצר.

ישנו בפוארטו קרוז במלון Trh Tahoro Garden. רחוק מהמרכז אך היינו עם רכב (שכרנו בשדה והחזרנו לשדה, 105 יורו לכל השהות) כל הימים, מלון מעולה, מסודר, אחלה צוות.

מזג האוויר היה נעים סביב ה-20 מעלות, בלילה קריר, ללא גשם.

מסלול-יום 1-נסענו מזרחה לכיוון Los Gigantes תצפית על צוקים, נחמד לא מעבר. בחזור נסענו דרך הכפר Masca דרך יפה ומפותלת, מאוד רצוי לקחת רכב אוטומט ולא ידני.

יום 2- פארק Loro - גן חיות נחמד עם הרבה חיות עם מופעי אורקות, דולפינים כלבי ים.

יום 3-נסיעה מערבה לכיוון מערב לכיוון כביש Tf12, לשים בניווט Mirador Cruz Del Carmen ופשוט להמשיך עם הכביש. יש הרבה תצפיות ממש יפות, מקום גבוה להביא לבוש ארוך, משם ירידה דרומה לכיוון סאן אנדרס, אם יש יום חם אז אחלה חוף. לעלות לתצפית מעל החוף (Mirador Las Teresita's) , משם עצירה בעיר לגונה והסתובבות בעיר העתיקה.

יום 4- תכננו לעלות להר הגעש, הכביש היה סגור עקב קרח ולכן הגישה היתה סגורה. חשוב לבדוק כל בוקר אם ההר פתוח, כולל הכביש הספציפי שמתכננים דרכו לעלות. נשים בהריון לא ממליצים לעלות ברכבל ומאחר והיינו עם ילדה קטנה גם לא תיכננו, רצינו רק להסתובב בכל האזור מתחת לפסגה שהנוף שם יותר מדברי.

נחתנו והמראנו מהשדה הצפוני, טסנו חזרה ב-11 בבוקר. חשוב לצאת מספיק זמן מראש, יש פקקים. במקרה שאלנו במלון. בלי פקקים חצי שעה נסיעה, עם פקקים שעה ורבע.

לאס אמריקאס- הבנו שכמו אילת-ויתרנו.