ויטלי ”ויטלי מדריך“
ויטלי היקר!
תם ונשלם טיולנו למוסקבה, כל כך מאושרת שבחרתי אותך למדריך אישי שלנו, אתה אדם נעים הליכות, מקצועי איכותי בעל ידע רב העברת לנו את הטיול בצורה נפלאה תוך כדי התאמה לצרכים ולרצונות שלנו בשילוב של פאן הסטוריה אטרקציות נופים ואתרים, לא יכולנו לבקש יותר, אתה הטוב ביותר. אני וגקי מאוד נהנינו במחיצתך וכמובן שנמליץ עליך בחום,
השארת לנו טעם של עוד, נחזור בהקדם עם חברים.תודה על הכל טלי וגקי.🌹.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל