מסעדת לייף ”מסעדה מדהימה ברומא איטליה“
פשוט מסעדה נפלאה. האוכל ברמה גבוהה מאד (ואני שף בעצמי)… ארוחות הטעימות שלהם הן כלל לא "טעימות", אלא ממש ארוחה של 7 מנות גדולות, כשכל מנה שולחת אותך למחוזות אחרים של טעם, מרקמים, וטעמים מעולם אחר. השף שם פשוט גאון. שווה כל אירו, אכלתי שם כל ערב, והלוואי ויכולתי לאכול שם כל יום. לא לפספס!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל