מסעדת לייף ”מסעדה נהדרת ואוכל נפלא “
בסוף השבוע האחרון בילינו ברומא, מזג האוויר היה נפלא והאווירה נהדרת. חגגנו יום הולדת והזמנו מקום למסעדת Life עליה קראנו המלצות כאן בלמטייל.
מחזקים את ההמלצות, מסעדה נהדרת, אוכל נפלא, טעים מאוד, מעוצב בקפידה. שירות מצוין, יין טעים ובאופן יחסי לא יקר, מומלץ בחום.
אנחנו בחרנו להזמין מקום מראש דרך האתר שלהם (מאוד ידידותי, והשיבו לי מייד בשמחה רבה). כשהגענו היה יחסית ריק, אבל תוך כחצי שעה המסעדה התמלאה לחלוטין, כך שכדאי אם יודעים מתי מתעתדים לבקר במסעדה הזו, להזמין מקום מראש. בתאבון!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל