המדריך דויד קובוס ”מומלץ מאוד לכל מבקר בעיר (גם למי שחושב שכבר ראה הכל, כמונו)“
כמי שביקרו בברצלונה כבר למעלה מ- 10 פעמים בשנים האחרונות, חשבנו שכבר הצלחנו לראות הכל. הסיור עם דוד בתחילת אפריל היה מבחינתנו היכרות עם מקומות נוספים ואנשים נוספים שלא היינו מגיעים אליהם לבד או עם הכוונה מגורמי התיירות המקובלים. אהבנו במיוחד את שאלותיו של דוד על מה אנחנו (ואחרים בסיור) מכירים בעיר ומה היינו רוצים לעשות, ואת הגמישות שלו בהתאמת הסיור למרבית הרצונות של כלל המסיירים. הידע שלו, ההיכרות האינטימית עם העיר, הנעימות והרוגע שהשרה הוביל אותנו להבנה נוספת וחשובה (לנו) של העיר והאנשים החיים בה - על מגוון השכבות, המצוקות ועוד.
ממליצים מאוד לכל אחד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל