כרטיסים מ-€29
הקולוסיאום ”לבוא בבוקר ולקרוא על המקום לפני“
היינו בסוף יוני ב-12 בצהריים. היה חם מאוד! קנינו כרטיסים מראש וזה היה מיותר כי ממילא צריך לעמוד בתור כדי לקבל כרטיס שאתו ניתן להיכנס, חיכינו כחצי שעה, כשהתור של אלו שקנו כרטיסים במקום היה הרבה יותר מהיר. גם כשהקופה לקניית כרטיסים היתה פנויה לא הסכימו לשרת אותנו. זה היה בכניסה לפורום. כדאי לקנות שם כרטיסים כי התור הוא קצר ומתקדם מהר.
משם הלכנו לכניסה לקולוסיאום ושם היה תור רק כדי להיכנס, כבר לא היתה לנו סבלנות וגם בגלל החום ויתרתי וחזרתי למחרת בשמונה וחצי בבוקר. בבוקר היו מעט אנשים והיה מצוין, המקום מרשים. כדאי לקרוא על המקום לפני כדי להבין מה רואים.
כרטיסים מ-€29
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל