שדה התעופה לאונרדו דה וינצ'י פיומיצ'ינו ”שלא תהיו מופתעים כמונו“
כאשר הגענו לרומא בטיסת אל על הגענו לטרמינל 3. כאשר הכרטיס טיסה חזור מראה לנו טרמינל 5. כאשר הגענו ברכבת לטרמינל היינו צריכים לקחת שאטל לטרמינל 5 שהוא יותר מאובטח ונמצא רק עבור טיסות אל על וטיסות לארה”ב.
אחרי שעוברים שם את כל הבידוק של אל על, וכולל שליחת מזוודות והכל, שוב לוקחים שאטל לכיוון טרמינל 3 ששם עולים למטוס. פשוט נוסעים ממקום למקום בתוך הטרמינל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל