קאייק סאפאריס בי ג'י ”שייט רגוע בנחל “
הגענו שני הורים עם שני ילדים (7,10) , כל ילד ישב יחד עם אחד ההורים בקאיק, השייט איטי מאוד ונועד בעיקר לראות את החיות, והציפורים שבסביבה. המדריכים אנגלים ומאוד מאוד נחמדים. חוויה כיפית ורגוע.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל