מסעדת סטאלוצ'יה ”מסעדת סטאלוצ'ייה“
ביקרנו ברצועת אמאלפי ביוני 2014. נהנינו מאוד! בדרך לשדה לנפולי ביומנו האחרון נכנסנו למסעדה זו במקרה וללא תכנון (בדרך מסורנטו לנפולי). לקחנו פסטות עשירות וטעימות שמכינים במקום כמובן, וקינוח מקומי מדהים (לא טירמיסו), שכמה סועדים מקומיים הזמינו. היה טעים ובמחיר סביר ביותר. ממליצה בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל