מטבע ועלויות בהולנד ”טיול עם ילדים - מה לעשות ואיך לחסוך זמן וכסף“
יצאנו לטיול של 9 ימים בהולנד זוג ושלושה ילדים (3.5, 8, 14). כדי לחסוך המון כסף עוד לפני הטיסה קנינו את כל הכרטיסים לאטרקציות באינטרנט, זה יחסוך לכם המון כסף, לפחות 200 יורו. לדוגמא למדאם טוסו באינטרנט 40 יורו כשבמוזאון יעלה לכם 80 יורו. אפטלינג פארק באינטרנט 32 יורו ובפארק 4 יורו יותר. אקוואריום יעלה 3+1 חינם ויעלה 85 יורו לעומת 120 בפארק. כנ”ל מדורודם הפרש של 20 יורו ופארק דווניראל המהמם כנ”ל. בקיצור חסכו המון כסף. למי שלא מכיר את הדווניראל זהו פארק אטרקציות שמתחלק לפארק מים הגדול בארופה והמקורה עם חימום הכולל 11 מגלשות מים מדהימות והמון אטרקציות מים נוספות ובצמוד לפארק זה ישנו פארק נוסף של אטרקציות רכבות הרים ומתקני אקסטרים מעולים. אני ממליץ בחום מסלול יומי בהאג הכולל את המדורדאם ולאחר מכן את הדווניראל הנאה מובטחת.
טיפ למי שמגיע למדורדאם – לא לחנות בחנייה בתשלום, זה יקר (כ-8 יורו). פשוט אחרי החנייה תמשיכו עם הכביש ישר, פנייה ראשונה ימינה, החנייה בחינם בצידי הכביש וזה 200 מטרים מהמדורדאם. כנ”ל בדוויניראל החניה תעלה 9 יורו, אבל אם תמשיכו ישר אחרי החנייה ותגיעו לרמזור מיד אחריו החניה חינם והמרחק מהפארק כ-500 מטרים. אז הצעה שלי תורידו את כולם ליד הפארק והנהג יחנה את הרכב. לגבי חנייה באמסטרדם לחנות בארנה איצטדיון של אייקס - החנייה תעלה 8 יורו. כנסו לחנייה, מפלס 0 ישנן מכונות. גשו למכונה הכחולה, תוציאו כרטיס נסיעה בטראם לפי מספר יושבי הרכב. מה שחשוב הוא להחתים את הכרטיס ואז יש לכם שעה להגיע למרכז העיר וכנ”ל בחזרה. מיד כשהגעתם לחניה לכו למכונה הכחולה (יש אדומה לא להתבלבל), להכניס את כרטיס החניה והנסיעה בטראם ואז החיוב יהפוך ל-8 יורו והנסיעה חינם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל