ויזה ומעברי גבול באתיופיה ”ויזה לאתיופיה“
שוחחתי טלפונית עם נציגה בשגרירות אתיופיה בארץ, והיא עירערה לי לחלוטין את הביטחון להגיש אישור לויזה אלקרונית. לדבריה מדובר באתרים לא אמינים ולא בטוחים כלל ואין דבר כזה ויזה אלקטרונית שנישלחת במייל. חייבים באופן פיזי את הדרכון וזה אפשרי ב2 דרכים: או בשגרירות בארץ טרם הנסיעה, או במעבר לאתיופיה בהגעה לשם (חשוב שהדרכון יהיה בתוקף לפחות ל6 חודשים מהכניסה, ושיהיו בדרכון 2 עמודים ריקים) . העלות כנראה זהה. בהצלחה!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל