פראג טו גו ”ממליצה על פראג טו גו“
היינו בחופשה בפראג ביולי 2017. הזמנתי הסעה מהשדה תעופה למלון ובחזרה, והיה פשוט מושלם, חיכו לנו בדיוק בזמן, עזרו לנו עם המזוודות, והנסיעה היתה מאוד רגועה ובטיחותית. המון תודה לכם!
במשך השהות אם היו לי שאלות, שאלתי דרך המייל ועזרו לי מאוד! וגם לקחנו טיול סיור בפראג עם הילדים, היה יפה מאוד. אספו אותנו מהמלון למרות שהיה מרוחק מהעיר. תודה רבה על השירות האדיב שלכם!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל