תרמה בוקרשט ”טרמה “
ממליץ מאוד! אך שימו לב. הגיעו לבושים עם בגדים רגילים! בתיקי הגב שלכול אורח יהיה- כפכפים, בגד ים, מגבת ודרכון! המקום מנצל את העובדה שאנשים מגיעים לשם ללא אחד הפריטים! מוותר או משלם עבור הדברים. להרגשתי מרגע שמזהים ישראלים מגיעים למקום הם ישר מחפשים לראות מה חסר לנו! שלא יעבדו אליכם ורק ככה ״ננצח אותם״ ואת הרצון שלהם לכבות תשלום סרק.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל