תרמה בוקרשט ”תרמה ספא בוקרשט“
אחד המקומות היפים שאני הייתי, מה גם משולב ספא מרהיב ביופיו למבוגרים בלבד, ופארק מים לילדים עם המון מגלשות לכל הגילאיים, אסור להביא אוכל מהבית אפילו לא שתיה, אלא שמסתובבים בכל המקום עם שעון על היד ומזמינים דרכו אוכל ושתיה, שמקבלים בזמן כניסה למקום. מגיעים למקום עם שאטל ממקומות מרכזיים בעיר או מוניות, השאטלים לא מגיעים בזמן, לכן לקחנו מוניות. האוכל במקום מאוד טעים ויש מגוון גדול מהכל. בהחלט אחזור לשם שוב, יחסית חדש עדיין אז כדאי להינות מהמקום. מומלץ לפחות 3.5 -4 שעות. ביציאה מתחשבנים על האוכל והשתיה לפי מה שכל אחד הזמין, ואם נשארתם מעל הזמן המותר שזה 4 שעות. כן אפשר להביא מגבות או להשכיר במקום. מומלץץץץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל