נהג המונית אנג'ל ”נהג מונית נפלא ומדריך בורנה“
היינו בחופשה בחורף בורנה. אנג'ל לקח אותנו למקומות מקסימים. הוא דובר עברית, איש נעים ומצחיק, דייקן ולא יקר בכלל. ממש מומלץ! נהנינו מכל רגע ושמחנו שלא התפתנו לשכור רכב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל