ויטלי ”מדריך במוסקבה - ויטלי“
שהינו 4 חברות במוסקבה למשך 3 ימים מלאים. סגרנו עם ויטלי סיור של יום אחד. הוא היה כל כך אדיב, הרשים אותנו וזרם איתנו. לא חפר יותר מידי על ההיסטוריה, ענה על כל שאלה, ידע להוביל אותנו בהתאם לרצונות שלנו ולאופי הבנות. היה מושלם ולכן לקחנו אותו למחרת ליום הדרכה נוסף.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל