יורופקאר ישראל ” יורופקאר ישראל - השתתפות עצמית“
בחודש ספטמבר השנה (2014) שכרתי מיורופקאר ישראל רכב לסיציליה. השכירות כללה ביטוח לאי תשלום השתתפות עצמית למקרה נזק. במהלך הטיול נסשרטה כנף המכונית ע”י רכב אחר . נזק קל מאד. בהחזרה בשדה התעופה בקטניה נדרשתי לשלם 500 יורו השתתפות עצמית למרות שבמסמכים ראו שיש ביטוח. נאמר לי שזה הנוהל ובארץ יוחזר לי הכסף ע”י הסניף בארץ. עד היום (סוף דצמבר) לא הצלחתי לקבל חזרה את הסכום למרות מיילים ושיחות טלפון עם יורופ קאר. לתשומת ליבכם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל