חברת גולדקאר - מילאנו
GOLDCAR Milano Malpensa

1.6
(7)
Aeroporto Di Milano Malpensa, Fermo MI, Italy
+39 02 5858 2211
הפרטים התקבלו מגולשי אתר למטייל ובאחריותם

מה חושבים מטיילים על חברת גולדקאר - מילאנו

1.6
7 מדרגים
1
0
0
0
6

7 המלצות על חברת גולדקאר - מילאנו

תמונת הפרופיל של אלעד1992
אלעד1992

”השכרת רכב משתלמת במילאנו מלפנסה“

קרא עוד

שכרנו ג''יפ דרך האתר Rentalcars ב-30 ש”ח ליום. קיבלנו ג''יפ חדש ונקי, כשכל התהליך מול החברה היה נעים ונוח. הדבר החשוב הוא לעבור בזמן הצ''ק אין על כל השריטות והבעיות שיש ולדאוג שהפקיד ירשום אותם.

הטיפ עזר לך?
תמונת הפרופיל של תומר ע
תומר ע

”החוויה שלנו עם גולדקאר - לא מומלץ“

קרא עוד

אחרי החוויה שלנו, לא להתקרב לGoldcar, למרות מחיר ההשכרה הנמוך.

באיסוף הרכב, הציעו לנו בחום לשלם על ביטוח מלא מאחר ומדיניות החברה היא לחייב את הלקוח ב 300יורו (! ) על שריטה באורך 5 ס”מ.

הרכב היה מלוכלך באיסוף עם מיכל לא מלא (ראינו זאת רק לאחר שעזבנו את המקום) .

בהחזרת הרכב אמרו שהכל בסדר, אבל לאחר יומיים הודיעו במייל שמורידים מדמי הפקדון 65 יורו על חוסר בדלק (לא היה ולא נברא) ושריטה (למרות הביטוח המלא שעשינו) .

הטיפ עזר לך?
תמונת הפרופיל של Ayelet_3461703
Ayelet_3461703

”גולד קאר מדריד“

קרא עוד

להיזהר ולהתרחק. לא להתפתות להשכיר מחברה זו רכב. המחיר הסופי שתשלמו יוכפל בסופו של דבר פי 10 באמתלות וסעיפים שונים.

החזרנו רכב לאחר 3 ימים ללא רבב. המציאו לנו סעיפים שונים כך שלמרות ששילמנו מראש.

דרך Rentalcars חייבו אותנו בנוסף בעוד כ-300 יורו.

הטיפ עזר לך?
תמונת הפרופיל של ziki6
ziki6

”לא להתעסק איתם“

קרא עוד

התהליך מאוד ארוך, פתאום צץ חיוב של 22 אירו על קבלת רכב עם מכל דלק מלא והחזרתו מלא. חשבתי שזה חיוב המוחזר במיקרה שהחזרתי מלא אך לא כך. לעולם לא נתקלתי בכך בעבר. לאחר מכן נתנו הרגשה שאם לא נוסיף ביטול השתתפות עצמי שלהם הם ימצאו אך לא להחזיר את הפקדון שלקחו ואולי אפילו סכומים גבוהים יותר. הם החתימו על מסמכים שהאחריות על הרכב היא שלנו במלואה וגם על השבתת הרכב נשלם כ-100 אירו ליום אם יקרה לו משהו. דרך אגב על השכרת הרכב ביקשו 5 אירו ליום.

עיכבו אותנו המון זמן, הזיזו לצד כשלא היסכמנו.

יש לציין שעשינו מראש ביטוח ביטול השתתפות עצמית דרך חברת Economy Car Rental שגם בשיחה איתם לא קיבלנו מענה על תוספת ה 22 אירו לחשבון.

בקיצור חששתי להסתבך אחר כך וקניתי את הביטוח הנוסף ואז בדרך פלא לא היה חיוב של 22 אירו דיל מצוין😬

יצא ששלמתי גם לאקונומי ביטוח שלא הסכימו להחזיר וגם לגולדן קאר. מבינה שזו שיטה אצלם. תיזהרו.

הטיפ עזר לך?
תמונת הפרופיל של shai barel
shai barel

”גולד קאר ורונה“

קרא עוד

לפני כשבועיים וחצי נחתנו בורונה. ניגשתי לקבל את הרכב מהחברה. הסתבר לי שהרישיון הבינלאומי לבדו אינו מספיק ומכיוון שהרישיון הישראלי נשאר בארץ סירבו לתת לי רכב (כעבור יומיים ניגשתי לחברה אחרת, שמיד סיפקה לי רכב ללא כל צורך בהצגת הרישיון הישראלי).

העניין הוא היחס של שלושת הנציגים. התנהגו אלינו ברשעות, היזהרו מהם - ושלא תגידו לא ידעתי.

הטיפ עזר לך?
תמונת הפרופיל של אורי2016
אורי2016

”הנסיון שלנו עם חברת גולד קאר באיטליה“

קרא עוד

שכרנו בקיץ 2016 רכב בשדה התעופה ורונה באיטליה דרך אתר Car Rental, ובהזמנה היה כתוב שהחברה היא Aec. כשבאנו לאזור ההשכרות, לא היתה אף חברה בשם זה. שאלנו כמה חברות ואמרו שזה סוכן שעובד עם אחד החברות כאן, כששאלנו את כל החברות, כולם השיבו בשלילה. גם כששאלנו את חברת גולד קאר שההזמנה שלנו היתה אצלה (כך התברר לנו לאחר מכן), אפילו לא טרחו לבדוק ברצינות, ורק לאחר תחנונים מרובים בדקו ברצינות וראו שישנה הזמנה.

לאחר מכן הטרידו אותנו עוד שלוש שעות לעשות ביטוח נוסף, ושלחו אותנו לבדוק את האוטו לבד, בלי לעדכן שהם מקפידים על השריטה הכי קטנה, והביאו לנו דלק לא מלא וביקשו שנחזיר מלא. כשהחזרנו מצאו שריטה שברור שהיתה קודם, וגבו על זה 180 אירו.

בקיצור, חברה מאוד לא מומלצת.

הטיפ עזר לך?
תמונת הפרופיל של alexta_lebed
alexta_lebed

”החוויה שלנו עם חברת גולדקאר “

קרא עוד

זאת אזהרה לכל מי שרוצה לשכור רכב בחו”ל ובמיוחד באיטליה. חברת גולד קאר גרועים.

שכרנו רכב במילאנו בשדה התעופה, כאשר שילמנו עליו מראש דרך Autoeurop, המחיר היה מאוד אטרקטיבי. כשהגענו לאסוף את הרכב, פתאום היו מלא תוספות שחייבים לשלם. קודם כל משכנעים אותך להרחיב את הביטוח שעשית לביטוח “הכל כלול”, ואם לא אז תשלם על שריטה לפחות 600 אירו. לפי הדיבור שלהם, גם אם תחזיר את האוטו מושלם, הם כבר ימצאו איזו שריטה רק כדי שתשלם להם. אם אתה לא לוקח את הביטוח המורחב, אז אתה חייב לשלם להם 1,200 אירו כ”פיקדון” והם מחזירים לך אותו אחרי 40 יום אם תתנהג יפה.

לאחר שלוש שעות של ריבים, שילמנו להם פי 2 מהמחיר ההתחלתי על הביטוח המורחב. למה? בגלל שלא זכרתי את הקוד הסודי של האשראי שלי, והם סיכלו כל פיתרון שהצענו להם, כמו אשראי של מישהו אחר או אפילו מזומן! אבל מה, אם נעשה את הביטוח המורחב, אז פתאום הכל אפשרי ואפשר להשתמש באשראי של מישהו אחר. אחרי ששילמנו להם, התווספו עוד דברים, למשל 100 אירו על מיכל דלק, במידה ולא תחזיר אותו מלא. החזרנו אותו מלא, אמרו שנראה את ההחזר בבוקר למחרת. כמובן שלא ראינו כלום ואין ספור תלונות בכתב ובטלפון לא עזרו כלל.

ועוד קטע – אמרו לנו בהתחלה שאם ניקח את הביטוח המורחב הם יוסיפו לנו נהג נוסף בחינם. אחרי שלוש השעות של הריבים, כשאנחנו עייפים ומרגישים מחוללים בכל איברינו, הם אמרו שעכשיו נהג נוסף עולה 5 אירו. אחרי עוד שעה של ויכוחים, הם הואילו בטובם לשכוח מה-5 אירו.

בקיצור, תחסכו לכם הרבה כסף ועצבים ופשוט לכו לחברת השכרה נורמלית.

הטיפ עזר לך?

מתוך הבלוגים - פוסטים על חברת גולדקאר - מילאנו

אין עדיין פוסטים על חברת גולדקאר - מילאנו.

שתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל

כתבו בלוג

תגיות