המדריך אהוד ”שבוע חלומי לרגל יום הולדת 70“
בילינו שבוע שלם ברומניה בהדרכתו של אהוד. היינו ההורים שלי, אחי, גיסתי ואני. אהוד ארגן לנו טיול מושלם, מושקע ואפילו יותר. ביום של היום הולדת 70 של אימי, הגדיל והביא לה זה פרחים, ובארוחת ערב סידר לה מתנה במסעדה ועוגה לקינוח. הכל מיוזמתו ללא בקשה נוספת מצידנו. כל בעיה קטנה כגדולה במלון דאג לפתור במהירות. אם רצינו לשנות במעט את המסלול התגמש ללא כל בעיה. ממליצה עליו בחום לטיולים של מבוגרים ו/או צעירים. אנחנו בטוח נחזור לכאן עם ילדים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל