מסלול עד שבוע בורנה ”ורנה לחובבי טיולים עצמאים“
לפי ההמלצות ב"למטייל" הגענו למלון "אסטרה" המעולה לקראת ערב ואחרי ארוחת ערב טובה צעדנו בטיילת (הלוך חזור שעה וחצי).
למחרת בבוקר עשינו את טיול הג'יפים שגם הוא הומלץ ב"למטייל" והיה ממש כיף (נרשמנו דרך השטיח המעופף). אחרי הצהרים: בריכה (פנימית מחוממת כי היתה רוח קרירה) ובערב שוב צעדה בטיילת.
ביום השלישי שכרנו רכב (רנו קליאו 33 יורו ליום) ונסענו צפונה. התחלנו בבלצק, המשכנו לכף קליקרה, משם לרוסלקה שם ראינו בתוך הים סלעים ענקיים בצורות מיוחדות - שווה ביותר. חזרנו קרוב לאזור המלונות ונסענו למנזר אלדגה שחצוב בסלע-מאוד מיוחד.
ביום הרביעי נסענו בכביש 2 לכוון שומן. עצרנו ביער האבנים המיוחד ומשם נסענו למדרה וראינו את הפרש ממדרה חצוב בסלע. חזרנו באוטוסטרדה לוורנה ומשם נסענו דרומה לכוון בורגס. עצרנו לשייט רגוע ונחמד בנהר קמצה. משם המשכנו לנסבאר-מקום יפהפה ששווה נסיעה ארוכה לשם. טיילנו בעיר העתיקה ובטיילת ומשם נסענו למלון. ביום האחרון,אחרי צעידה בטיילת (ברגיל) נסענו לעיר וורנה. טיילנו קצת (לא משהו) והלכנו לכוון הים, שם גילינו טיילת ארוכה ויפה (יש לנו חולשה לטיילות) ומעליה פארק מדהים שגם בו אפשר לצעוד בכיף. חזרנו לבריכה במלון ומשם לשדה התעופה והביתה. גם לחובבי טיולים בני 50 שונאי קניות כמונו לא היה רגע דל בוורנה. מומלץ ביותר בתקופה זו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל