תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבועיים מדהימים בארץ השמש העולה
24/01/20192120 12
הקדמה קצרה + המלצות ההחלטה על הטיול ליפן התקבלה כבר לפני שנה וחצי. אומנם מדובר על יפן, אבל בשבילי זה היה "סינית", פשוטו כמשמעו. השמות של המקומות, המיקום שלהם, נעלם אחד גדול. התחלתי לחפש באתר...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קרואטיה, מונטנגרו ומה שביניהם
08/09/20182219 7
הקיץ חזרנו למתכונת של טיול משפחתי (הורים + 2 נערים) והיעד הפעם באזור הבלקן / חלק ממדינות יוגוסלביה לשעבר. לפני כתריסר שנים ערכנו ביקור ראשון באזור, אבל אז היעד היה בעיקר סלובניה וקצת קרואטיה...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: 9 ימים של מים ונופים בנורווגיה הקסומה
04/09/20172605 8
כנראה ששלושים שנה בכל זאת מקהים את הזיכרון, שכן, לא זכרתי עד כמה נורווגיה מדהימה מאז הביקור הקודם שלי כאן אי שם בשנות השמונים של המאה הקודמת. אין ספק שמדובר באחת המדינות היפות לא רק באירופה ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חלום אמריקאי – טיול מהסרטים בצפון מזרח ארהב
01/01/20172778 11
ניצלנו את חופשת החגים השנה, ויצאנו 2 זוגות חברים לטיול בצפון מזרח ארה"ב למשך שבועיים. לארבעתנו זו הייתה הפעם הראשונה בארה"ב. כל מקום ואתר שהגענו הזכירו לנו סרט כזה או אחר ולכן הרגשנו כל הטיו...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבועיים בדרום איטליה ואזור טוסקנה
02/10/20165369 30
השנה טסנו לנופש באיטליה. במהלך הטיול הקפנו כמעט חצי איטליה. התחלנו בדרום באזור אמלפי, עברנו מזרחה למחוז פוליה, עלינו עד רימיני וסן מרינו, אזור טוסקנה וחזרה לרומא. הטיול קוצר ביומיים עקב אילו...