אמסטרדם משופעת בגלריות מכל הסוגים. הרבה פעמים זה יותר כיף מללכת למוזאונים הכבדים, וגם ניתן למצוא שם סוגי אמנות יותר ביזאריים. בנוסף- לרוב הגלריות הכניסה היא חינם... כמה גלריות שביקרנו בהן:
- GO Gallery- נמצאת ברחוב Prinsengracht 64. גלריה קטנה וססגונית. כשאנחנו ביקרנו, היתה תצוגה של כרזות מהקולנוע ההודי.
- Kokopelli- שוכנת ברחוב Warnoesstraat 12. גלריה/חנות של חפצי אמנות קטנים ומשונים, כל מיני מרקחות טבעיות וכו`.
- Ra- נמצאת ברחוב Vijzelstraat 80, והיא למעשה גלריית תכשיטים. המון תכשיטים שונים ומשונים מכל מיני חומרים מוצגים כאן.
- Stichting Oude Kerk- ברחוב Oudekerksplein. גלריה ענקית שנמצאת בתוך כנסיה עתיקה. כשאנחנו היינו הם אירחו את תערוכת צילומי העיתונות העולמית. הכניסה בתשלום.
יש עוד המון גלריות בעיר. בהחלט שווה בדיקה!