חדשות תיירות ותעופה

החל מיוני: סאן דור תחדש טיסות ליעד האהוב

חברת התעופה סאן דור, מקבוצת אל על, מחדשת את הקו לפורטו שבפורטוגל, החל מה-24 ביוני 2024. הפעלת הקו המחודש מתאפשרת הודות להסכם חכירה עם חברת KLASJET הליטאית, עליו חתמה החברה לאחרונה. מכירת הכרטיסים תחל היום (ד') ומחיר כרטיס התחלתי יעמוד על 389 דולר
לירז שפר
תמונה ראשית עבור: החל מיוני: סאן דור תחדש טיסות ליעד האהוב
הדמיית מטוס עתידי של סאן דור עם המיתוג החדש . קרדיט: דוברות אל על

לאחר שנאלצה לבטל מספר קווים בלוח הטיסות לעונת הקיץ שלה, בהם גם את הקו לפורטו שבפורטוגל, בעקבות מחסור במטוסים, מודיעה כעת סאן דור, על חידוש הקו לפורטו החל מחודש יוני. הקו המחודש יחל לפעול מה-24 ביוני 2024, כאשר מכירת הכרטיסים תחל היום (ד').

חידוש הקו לפורטו, מגיע ימים ספורים לאחר פרסומה של סאן דור כי תפעיל 2 קווים חדשים לאיי יוון – קפלוניה וכרתים. כמו במקרה של שני הקווים החדשים ליוון, גם הפעלת הקו המחודש לפורטו, התאפשרה הודות להסכם עליו חתמה אל על לאחרונה, במסגרתו תחכור שני מטוסים של חברת KLASJET הליטאית.

הקו מתל אביב לפורטו יפעלו פעמיים בשבוע, בימים שני ורביעי, שיצטרפו לעוד 6 טיסות שבועיות שמפעילה אל על לליסבון שבפורטוגל. השקת הקו המחודש לפורטו, תאפשר לנוסעים גמישות רבה יותר בשילוב שני היעדים הפורטוגלים בחופשה אחת.

מחיר כרטיס טיסה התחלתי יעמוד על 389$ לכרטיס מסוג LITE, כאשר מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לממש ולצבור נקודות גם בטיסות סאן דור.

מלבד הקו המחודש לפורטו, לוח הטיסות המעודכן של סאן דור לקיץ 2024 כולל את היעדים: רודוס, סלוניקי, קפלוניה וכרתים ביוון, בטומי וטביליסי בגאורגיה, לרנקה ופאפוס בקפריסין, ורשה וקרקוב בפולין, טיווט במונטנגרו וקישינב במולדובה.