רשת מלונות W פתחו ביוון עידן חדש של סגנון חיים יוקרתי "קוסטה נבארינו"

אתר הנופש החדש ביוון W Costa Navarino מביא אתו סגנון חדש, מקוריות, יוקרתיות ואנרגיה תוססת לים התיכון
סמדר שני
תמונה ראשית עבור: רשת מלונות W פתחו ביוון עידן חדש של סגנון חיים יוקרתי "קוסטה נבארינו"
W Costa Navarino יח"צ

W Costa Navarino ריזורט חדש מהניילונים מציין את הופעת הבכורה של המותג W Hotels ביוון.
 הריזורט היוקרתי ששוכן בקוסטה נברינו Costa Navarino- באזור הפלופונז שבדרום מערב יוון, הוא גן עדן של חופי ים מרהיבים, קולינריה והיסטוריה עשירה והכל במרחק נסיעה מאתונה.

לפני שמתחילים, קצת היסטוריה על קוסטה נברינו Costa Navarino
קוסטה נברינו היא אזור קסום בחבל מסינייה MESSENIA באזור הפלופונז בדרום מערב יוון, בה התגורר כל חייו ואסיליס קונסטנטקופולוס, שזיהה הרבה לפני כולם שמדובר בגן עדן עלי אדמות, והגשים את החלום הגדול שלו להפוך את קוסטה נברינו לריזורט תיירותי יוקרתי ומפנק שיגרום לכולם להגיע למקום בו הוא גר כל חייו. ועכשיו כשנפתח באזור W Costa Navarino מרשת מלונות W השייכת לMarriott Bonvoy
 הגיע הזמן שגם אתם תשמעו עליו.

כי W Costa Navarino הוא קונספט ייחודי וסופר חדשני וכחלק מזה אגב מקבל בבלעדיות מבוגרים וצעירים מעל גיל 12. מביא אתו לאזור את האנרגיה התוססת המזוהה עם רשת מלונות W ומצליחה להפתיע ולהמציא את עצמה כל פעם מחדש ביוקרה וחדשנות. ואם W בחרה מכל היעדים ביוון, להשיק את המלון הראשון שלה ב Costa Navarino אין לנו ספק שמדובר "ביעד החם הבא" , מדובר בריזורט קסום הממוקם באי פילוס Pylos ביוון ומשקיף על מפרץ נווארינו המוגן וההיסטורי, על רצועת חוף בתולית יחסית, עם יופי טבעי וגישה לנופים מדהימים. המלון החדש משתרע על שטח של 13 דונם ולאורך חוף חולי באורך 450 מטרים, כולו סביב יצירתיות, אינדיבידואליות וחופש ביטוי. מדובר בריזורט מהמם המציע חווית אירוח אחרת.

עיצוב W Costa Navarino

העיצוב תוסס, סוחף ומואר, כבר בכניסה למלון מרגישים את האנרגיה המטורפת של המקום,
חללים גדולים ופתוחים, זרימה מדהימה בין הפנים והחוץ, אווירת חופש ושחרור אמיתית.
 מפתחים גדולים המשקיפים מלמעלה על הים האינסופי ועל הריזורט כולו, השופע בריכות שחייה מעוצבות.

W Costa Navarino לוקח השראה מהאדריכלות של האזור ומשלב אלמנטים מסורתיים מהתרבות היוונית, בשילוב הסגנון והאווירה הייחודית שבה ידועים W Hotels. והוא עושה זאת בהצלחה בהובלת האדריכלים היוונים הכי חמים בתחוםTombazis and Associates , שיצרו שפה חדשה ופרשנויות מודרניות אך מעודנות של אומנות מסורתית.

אפילו הלוגו המפורסם של W המתנוסס לראווה בכניסה למלון קיבל כאן אינטרפרטציה מקומית המייצגת את הרעיון של ים .ועוצב משברי עץ משוחזרים שנאספו מסירות דייגים ישנות. העיצוב מעודן ועדכני, ערבוב מוצלח של חדש וביטוי היסטוריה ותרבות של אלפי שנים. עצי זית עתיקים נשתלו מחדש בשטח הריזורט,
יצירות אומנות של אומנים מקומיים בשילוב אלמנטים עיצוביים בלתי צפויים מעטרים את החללים,
שימוש בחומרים טבעיים כמו אבן, עץ וקנה בשבילים המרוצפים, בחיפוי האבן על הקירות ובגופי התאורה,
פריטי הריהוט מביאים גם הם, פרשנות עכשווית לאמנות האוכפים האזורית ולאורגי הסלים היווניים העתיקים
 התוצאה תחושה של כפר חוף יווני עדכני ומפנק בסטנדרטים הגבוהים של W בהשראת האזור המקומי והמורשת היוונית.

יחד עם זאת הוייב התוסס במקום הוא של W לגמרי, המוזיקה תופסת חלק מרכזי ובכל אזורי האתר מתנגנת מוזיקה בסגנונות עכשוויים כמו פאנקי האוס, דיסקו, אפרו-האוס, כשהרעיון הוא להפוך את W Costa Navarino למרכז שימשוך קהל של אוהבי סצנת מועדונים, עם תוכנית מוזיקלית מגוונת, שתארח מדי עונה תקליטנים ומוזיקאים בינלאומיים ומקומיים, כמו Alex Nude וValeron & Band,.

עם הקצב בא התיאבון, אז מה אוכלים:

W Costa Navarino מציע מגוון אופציות קולינריות, כך שבכל שעה יהיה לאורחים משהו שמבטיח שתקבלו חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

W Lounge - ממוקם בקומת הכניסה של הריזורט וזמין לאורחים כל יום מ 11.00 בבוקר עד הלילה.המקום מעוצב כלאונג' בר עדכני, האוירה במקום משתנה במשך שעות היום והערב, הנוף ממנו עוצר נשימה, ואין יותר כיף מלשבת עם דרינק מרענן ולהתבונן ביופי הטבעי שמסביב ובשקיעות המרהיבות.

מגוון המשקאות עומד בסטנדרט של כל בר ניו יורקי, ומציע בכל שעות היום והערב בירות, יינות, אפריטיפים וקוקטיילים בהשראה מקומית. תפריט האוכל של הלאונג' מציע מנות בהשראה עולמית

בייט של טורטייה עם ברווז מעושן רוטב ברביקיו, טטאקי טונה על עדשים שחורות בלוגה, סלט אבוקדו עם תות שדה עגבניות שרי, צלעות טלה מוגש עם קונפי של חציל מעושן ועשבי תיבול ים תיכוניים, פילה בקר עם קרם ארטישוק ירושלמי, פטריות,ורוטב פטריות פורצ'יני ותפריט קינוחים המציע טארט לימון מהמם

Parelia – היא סוג של מסעדת חוף ומועדון של W Costa Navarino .השם Parelia משלב את המילה היוונית 'פארה', שפירושה חברים מתרועעים, עם 'פארליה', שפירושה חוף. והרעיון העומד מאחוריו הוא לעודד את האורחים לבלות יחד בספונטניות ובכיף. נמצא על קו החוף, משקיפה על הים ובערב האוירה קסומה עם האורות המנצנצים באופק והשמיים המשובצים בכוכבים.

Parelia מתפתח באופן טבעי ממצב רוח נינוח בשעות היום על החוף לשחייה ולהירגעות, למקום עתיר אנרגיה לבילוי בשעות הלילה המאוחרות, לריקודים ולמסיבות.
 יש עמדת דיגיי ושילוב תקליטנים שמנגנים לאורך כל היום והערב שילוב של ז'אנרים מ-Electro House ל-NuJazz וFusion. התפריט של Parelia מציע מטבח יווני ים תיכוני עכשווי, מין פיוז'ן יווני של מנות חלוקה מענגות, קונספט תפריט המבוסס על אוכל גולמי, עם מנות בין לבין 'BETWEEN'

מקום אידיאלי לארוחת ערב החוגגות את טהרת הטעם והארומה וחומרי גלם משובחים, כולל צדפות וקוויאר פרימיום המוגשים בצורתם הטבעית, לצד מנות מיוחדות השראה מהמטבח המודרני עם טוויסט יווני
 טרטר לובסטר, סביצ'ה תמנון, דגים טריים בווריאציות שונות וכמובן צלעות כבש אגדתיות.

המנות מושקעות וסופר נדיבות, מוגשות בצלחות יפהפיות בעיצוב מקומי, עם דגש גדול על האסתטיקה.
 האלכוהול מוגש מהבר הנמצא בין אזור הבריכה לאזור המסעדה, עם תפריט קוקטיילים המתמקד בעונתיות ובפשטות, בליווי המוזיקה הטובה וההופעות החיות, Between הוא התפאורה האידיאלית ללגימת קוקטייל כשהשמש שוקעת. אוהבי היינות ימצאו תפריט יינות מיקבים מקומיים מעולים ו"סומילייה" אדיבה שמסבירה בחינניות ובמקצועיות

ארוחת בוקר ב 'Platía

תשכחו ממה שהכרתם עד היום, מפנקות ככל שהיו. ארוחת בוקר של W Costa Navarino מוגשות ב 'Platía- שהוא קונספט שונה ומדליק, המדמה סיבוב בשוק אוכל היווני, ברמה הגבוהה ביותר.

ארוחת הבוקר מוצעת לאורחים בארבעה מתחמים שונים כל אחד מהם מעוצב בסגנון ייחודי לו, המשותף לכולם הוא איכות וטריות חומרי הגלם ורמת האוכל.כיף לעבור מאזור אחד לשני ולאסוף מה שאתם אוהבים.

Deli – מעדניה מציעה מבחר של נקניקים של בשר, גבינות והתמחויות מקומיות, לצד גבינות צרפתיות, סלמון ודגים מעושנים, כל פרי החל מדובדבנים עד אבטיח, קיוו, ופירות הדר ואפילו קינוחים מפנקים כמו פודינג אורז מעולה ויוגורט מנגו.
Bakery – תמצאו סוגי לחמים, לחמניות, בייגלה, קרואסונים, ומבחר עוגות מפנקות, גבינה, שוקולד ואפילו טבעונית.
 Coffee - בית קפה המציע כל סוג קפה, טחון טרי במקום בבית קלייה עם כל הזנים המיוחדים,

Cookery – יכינו לכם במקום, ביצים בכל סגנון החל מאומלט גדוש תוספות, עד ביצת עין.
 מעבר לשירות העצמי, יש צוות של מלצרים שמגיש מיץ תפוזים טרי ויעמוד לשירותכם לכל בקשה.

קולינריה ובילוי מול החוף

עיקר הסצנה מתרחשת סביב Platía "הכיכר הקולינרית", האווירה תוססת, עמדת די ג'יי מנגנת נון סטופ את מיטב ה"ליינים" המובילים בעולם, הצוות גדול צעיר וכיפי, מסתובב בכל שעות היום והערב בשטח הריזורט בלבוש עדכני ועם חיוך גדול, זמין לכל בקשה וגחמה של אורחי המתחם.

יש בר מרכזי, בנוי בצורה מעגלית 360 מעלות, שיבטיח שבכל מקום שתבחרו מובטח לכם מראה מהמם על אזור אחר של הריזורט. השירות של הבר מציע כל "דרינק" מתבקש בקיץ לצד הבריכה, מגוון בירות, יינות לבנים צוננים וקוקטיילים מגניבים, ומנות בר קלילות וטעימות.

המתחם שופע בריכות מעוצבות ופוטוגניות, עם נוף עוצר נשימה לים ואזורי ישיבה עם שמשיות בכל סגנון שתבחרו. בצמוד לכל בריכה יש צוות של מצילים ומצילות לבושים ב"אאוטפיט" מדליק בצבע אדום בהשראת הסדרה משמר המפרץ.

לישון בסטייל

W Costa Navarino מציע חדרי אירוח מסוגננים, חדישים וסופר מודרניים,
 מהקומה העליונה (יש סה"כ 3 קומות) ניתן להשקיף על נוף מהמם. יש מבחר סוויטות מרווחות עם חדר שינה אחד או שניים הכוללים בריכה פרטית, וילות על חוף הים עם בריכה פרטית אל מול השקיעה היוונית המדהימה.

שורת החדרים בקומת הקרקע כוללים מרפסת שיש בה מיטת רביצה זוגית נוחה ושתי שמיכות מגבת
 ויציאה לבריכת אינפיניטי אינסופית, שמקיפה את כל המתחם ומאפשרת תחושה של בריכה פרטית.

כל חללי הפנים של חדרי האירוח, הסוויטות והווילות חוגגים את המורשת של אומנים יווניים עם גוונים ניטרליים ונקודות צבע.

מה בחדר

החדרים מאובזרים קומפלט והאיכות וההקפדה ניכרת בכל מקום, כשהכל מכוון למקסימום נוחות ופינוק.
 החל מכפכפי אצבע מעוצבים ותיק לבריכה או לים, עד זוג חלוקים רכים, מטריה ומגהץ אדים ידידותי שיגרום לכם לאהוב לגהץ.ויש ארון עם גישה נוחהWalk in closet עם קולבים איכותיים שמאפשר לאחסן את הבגדים בנוחות.

כל האבזור בטכנולוגיה מתקדמת, החשמל חכם - נדלק ונכבה בלחיצת אצבע.
כספת חדישה חבויה בתוך מגירת הארון
יש טלוויזיה חכמה עם מבחר ערוצים בכל השפות ומהמסך הראשי ניתן לקבל עדכונים ומידע על כל מתקני המלון. ויש בתוך החדר לוח פיקוד שמפקח על כל החשמל, כולל פיקוד על כפתור חיצוני הנותן אור ירוק לחדרנית לסדר את החדר.
החדר מקלחת של W הוא שיא הלוקסוס, עם ומקלחון מרווח במיוחד וזרם מים נדיב,
לצדו שני כיורים מעוצבים אחד לצד השני, מראת איפור חדישה, מייבש שיער מקצועי ואת כל תכשירי הרחצה והטיפוח הכי חדישים, סבון רחצה, שמפו, קונדישנר, קרם גוף בשני גדלים הכל סופר יוקרתי ועם ריח מסחרר. W יודעים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים ומציע מעבר גם ספוגיות טבולות בחומר מיוחד להסרת איפור, ג'ל ניקוי פנים, מי פה, סכין גילוח, ספוג רחצה ואפילו מארז הכולל מסכת לעיניים ואטמי אוזניים שיבטיח שתשנו טוב.
כל המוצרים מעוצבים וארוזים בעטיפת כסף יוקרתית, ועליה כיתוב מדליק המסביר מה הייעוד של כל מוצר
יש מיני בר מעודכן בכל סוגי האלכוהול "הנכונים" ואפילו שייקר כסוף ומעוצב.
 W מציע שירות חדרים גם בערב, למי שרוצה לעשות השלמות.

אזור בריאות עם AWAY® Spa

AWAY Spa מציע תפריט נרחב של טיפולים לאיזון האנרגיה של האורחים, התפריט של הספא מעודכן בכל הטיפולים הכי חדישים ומפנקים, יש מגוון טיפולים לגוף ומגוון טיפולי יופי עם מיטב מוצרי הטיפוח תוכלו להתפנק בעיסוי זוגי רומנטי, או בטיפול פנים מקצועי.
 צוות הספא מורכב ממטפלים שעברו הכשרה מיוחדת, אזור הספא מעוצב ואסתטי, כולל חדרי טיפולים מרווחים, מעוצבים בסטייל ומאובזרים במיטב המכשירים.אחרי הטיפול, תוכלו להתרגע בכיף בסאונה חדישה. אזור הקבלה של AWAY Spa, נעים ומסביר פנים, את פני האורחים מקבלת מארחת נעימה ואדיבה, שתציע לכם "שוט" של דיטוקס וחיוך נעים.המארחת תלווה אתכם למתחם מאובזר קומפלט, החל מחלוקים ונעלי בית איכותיות, עד מגבות, תכשירי רחצה וטיפוח, מייבשי שיער, תכשירי שיער וארון בו תוכלו לאחסן את החפצים הפרטיים שלכם, בזמן שאתם מבלים בכיף בספא.

לשמור על כושר

אם חשוב לכם לשמור על שגרת הכושר שלכם גם כשאתם בחופש, ב W Costa Navarino תמצאו חדר כושר בגודל עצום, מעוצב בטוב טעם, ברמה שלא הייתה מביישת כל חדר כושר מקצועי, מאובזר בשפע במכשירים והציוד המתקדם ביותר. מעבר לזה, יש גם תוכנית של שיעורי אימון וחוויות בריאות המיועדות לכל רמת כושר, כולל שיעורי מחנה חוף, מפגשי יוגה 'קלימרה', תרגול מדיטציית תנועת ריקוד ופילאטיס כוח על החוף. בצמוד למתחם, יש חדר הכושר יש בריכת שחייה חיצונית מחוממת באורך 25 מטרים, המיועדת לאורחים שחשוב להם לשמור על שגרת השחייה שלהם.

בוטיק ASOMA
לרווחת האורחים והאורחות, W Costa Navarino מציע בחלל הלובי בוטיק ASOMA הפתוח לאורך כל שעות היום ועד שעות הערב המאוחרות.
בו חשבו עבורכם על כל מה שתצטרכו בשביל לנפוש בסטייל, בגדי ים, בגדי חוף, מבחר תיקים, כובעים מכל הסוגים, בגדי ספורט, בשמים יוקרתיים, תכשיטים מעוצבים, משקפי שמש
 וכל אקססורי אחר, ההיצע בבוטיק איכותי ושל מיטב המעצבים.

טיפים
‏עמדת טעינה לרכב חשמלי - אם אתם מגיעים ברכב חשמלי יש בחניית המלון עמדת טעינה לרכבים
 איפה לנחות- או בשדה תעופה של אתונה, ואם יתמזל לכם, יש סיכוי שתמצאו טיסה ישירה לשדה תעופה בעיר קלמטה Kalamata -הנמצאת במרחק חצי שעה מהריזורט.

אם אתם שוכרים רכב – יכולים להמליץ בחום לשכור רכב בחברת אופרן, המחירים מעולים, השירות סופר מקצועי ויש מענה לכל עניין ותקלה.

להזמנת מקום בגן עדן הקסום- בקרו באתר האינטרנט של המלון, למידע נוסף.

מה מומלץ לשלב באזור?

לבקר בעיירה Gialova הנמצאת במרחק 10 דקות נסיעה מהמלון- שם תמצאו טברנות על החוף, בוטיקים וחופים מדהימים.

לבקר בעיירה pilos – עיירת חוף ציורית בדרום - מערב הפלופונס, הנמצאת במרחק 10 דקות נסיעה מהמלון- שם תמצאו כיכר מרכזית יפה מוקפת עצים, שתי טירות ונמל ענק. פילוס Pylos הוא המקום המושלם לחוות מאכלים מהמטבח היווני המסורתי, יש במרכז העיירה מסעדה מעולה kokous הייחוד של המקום, צולים את הדגים בטאבון בשני שלבים קודם בטאבון עצים ואח"כ על הגריל
‏כך שתהיה לכם הזדמנות לאכול דג מקומי איכותי שקיבל ארומה מטורפת.
‏הדג מגיע בשלמותו לשולחן ואז מתבצע טקס בו המלצרים עומלים על פירוק וניקוי הדג מעצמות
‏לפני שהוא מוגש לצלחת.
‏עוד מנות שכדאי לטעום, סלט מקומי שזה בעצם ממרח פיקנטי מבוסס על גבינה לבנה רותחת צ'ילי ושמן זית, סביצ'ה מדג איכותי, עם שמן זית וצ'ילי, צזיקי אוורירי מתובל היטב בשום שמיר,
השמן זית של המקום משדרג פלאים כל מנה , והמסעדה מתגאה ביין שהיא מייצרת בעצמה
 ‏מעבר לזאת, יש תפריט יינות שלא היה מבייש אף מסעדה מעודכנת.

מסעדת היין Koukos היא מסעדה משפחתית מסורתית והיא פועלת משנת 1982 עם אווירה ידידותית, שירות באיכות גבוהה.