אטרקציות מרכזיות בבוקרשט

מוזיאונים מרתקים ועשירים, בתי תאטרון ואופרה ומגוון רחב של חנויות עתיקות ועבודות יד, יבטיחו שבבוקרשט תהיו עסוקים מבוקר ועד ערב. בילוי נעים!
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: אטרקציות מרכזיות בבוקרשט
© Depositphotos/Master

מוזיאונים וגלריות

מוזיאון האמנות הלאומי
 המוזיאון מאגד בתוכו קולקציה של 70,000 יצירות בשני אגפים מרכזיים: האגף הרומני, בו נמצאות יצירותיהם של אמנים רומנים ידועים כמו ברנקוזי וגריגורסקו, והאגף העולמי, שם תפגשו בשמות מוכרים יותר כמו רמברנדט וסזאן. כתובת: קאלאה ויקטוריה 49-53, טלפון: 3133030. סגור בשני ושלישי.

כפר האמנות העממית (Bucharest`s Village Museum of Folk Art)
 מוזיאון פתוח מרתק הכולל למעלה מ-300 מבני עץ ואבן, המשקפים את ההיסטוריה והגיוון של הארכיטקטורה הכפרית ברומניה. המוזיאון נמצא בפארק הרסטראו (Herastrau), הנמצא בצפון העיר ושווה גם הוא ביקור קצר. ניתן להגיע עם אוטובוס מספר 131.

המוזיאון ההיסטורי של רומניה
ממוקם במה שהיה פעם בית הדואר המרכזי של בוקרשט, ומציג קולקציה של מוצגים (600,000 ליתר דיוק) מהתקופה הפרה-היסטורית ועד למודרנית, בינהם גם תכשיטים יקרים. כתובת: קאלאה ויקטוריה, טלפון: 3157056, סגור בימי שני ושלישי.

מוזיאון האיכרים הרומני: מציג קולקציה מענינת של כלים חקלאיים ועוד פריטי פולקלור. מיקום: ביציאה מתחנת המטרו Piata Victoriei, טלפון: 6505360.

מבנים מענינים

בבוקרשט תיתקלו בארכיטקטורה מגוונת ועשירה, וכל טיול רגלי יבטיח חוויה של תגליות מהנות. הבאנו לכם כמה דוגמאות יצוגיות:

ארמון הפרלמנט (בית העם)
 מבנה מרשים ומפואר ביותר עליו עמלו עשרות אלפי פועלים, וכיום משמש כמקום משכנו של הפרלמנט הרומני וכאולם כנסים והופעות. כתובת: Calea מספר 13.

כנסיית סטאברופולאוס
כנסיה הנכללת ברשימת האתרים המוגנים של אונסק"ו, ואשר נבנתה על ידי נזיר יווני בשנת 1724. לא רחוק ממנה שוכן המוזיאון הלאומי להיסטוריה. כתובת: Str. Postei.

המועצה המרכזית של המפלגה הקומוניסטית
ממרפסת בניין זה נשא צ`אוצ`סקו את נאומו האחרון, וכיום משמש המקום את הסנאט הרומני. לא רחוק משם נמצא אולם הקונצרטים המרכזי של בוקרשט, "האתנאום הרומני" (Ateneul Roman). עיצוב הפנים של המקום יפהפה ובהחלט מצדיק ביקור קצר.

אמנויות הבמה

בבוקרשט תמצאו מגוון של להקות תאטרון, תזמורות, בתי אופרה ואפילו קרקס מקומי. למידע עדכני על הופעות בבוקרשט הקליקו כאן.

קניות

אז אחרי שספגתם קצת אמנות מקומית והספקתם לראות הופעה, הגיע הזמן לקצת שופינג. להלן רשימה חלקית של חנויות מומלצות לפי נושאים, לשימושכם: