חדשות תיירות ותעופה

5,000 איש כבר נרשמו: רודוס מעניקה חופשה חינם לתיירים שברחו מהשריפות

ביולי האחרון, אלפי תיירים נאלצו לברוח מרודוס, בזמן ששריפות ענק השתוללו באי האהוב. כעת, מציעה ממשלת יוון 'שוברי חופשה' בסכום של עד 500 יורו, לנופשים שנכחו ברודוס בזמן השריפות. השוברים מוגבלים ל-25,000 נופשים ומוצעים בשתי פעימות: עד ה-31 במאי ומה-1 באוקטובר עד ה-15 בנובמבר
לירז שפר
תמונה ראשית עבור: 5,000 איש כבר נרשמו: רודוס מעניקה חופשה חינם לתיירים שברחו מהשריפות
צילום: depositphotos_Maugli

שריפות הענק שהשתוללו ברחבי האי הפופולרי, רודוס, בקיץ האחרון, אולי נשמעות כמו דרמה מחיים אחרים, אבל רק ביולי האחרון, כ-25,000 נופשים – בהם גם ישראלים – נאלצו להתפנות למקום מבטחים, בזמן שחופשת הקיץ שלהם הפכה לחלום בלהות.

מיד לאחר האירוע, הכריז ראש ממשלת יוון, קיריאקוס מיצוטאקיס, על מתווה פיצוי לתיירים שחופשתם נפגעה כתוצאה מהשריפות, וכעת יוצאת התוכנית לדרך.

התוכנית המכונה “שבוע רודוס”, תציע כ-25,000 שוברי פיצוי לנופשים שפונו מבית המלון בזמן השריפות. גובה הפיצוי ינוע בין 300-500 אירו, ששווה ערך לכיסוי שהייה בת שבוע באי. הזכאים לפיצוי, יוכלו לממש את שובר החופשה שלהם בשתי פעימות: מה-10 באפריל ועד ה-31 במאי ולאחר מכן מה-1 באוקטובר עד ה-15 בנובמבר.

ומה בנוגע לאותיות הקטנות? הפיצוי יהיה תקף רק למטיילים ששהו בבתי מלון. מטיילים ששהו בדירת Airbnb או באירוח פרטי אחר, לא יהיו זכאים להטבה.

נכון לעכשיו, למעלה מ-5,000 נופשים עתידיים כבר נרשמו לתוכנית האביב, כאשר הרשויות המקומיות צופות עלייה בביקוש לקראת עונת הסתיו, עם עליית המודעות לתוכנית.

לפרטים מלאים על שבוע רודוס ורשימת המלונות המשתתפים בתוכנית »