שלג לגולשי סקי וסנובורד

טין - אפרה סקי, מסעדות וחיי לילה

בעיירות השונות של טין אפשר למצוא מבחר נחמד של אפשרויות אפרה סקי וברים, שחלקם מציעים מחירי Happy Hour משתלמים. גם בזירת המסעדות אפשר למצוא לא מעט אפשרויות קולינאריות טובות
מערכת אתר שלג
תמונה ראשית עבור: טין - אפרה סקי, מסעדות וחיי לילה
© עידן קרמזין

אפרה סקי וחיי לילה בטין

בטין (Tigne) יש לא מעט אופציות לאפרה סקי ולחיי לילה, רק צריך לדעת איפה לחפש. ב- Val Claret יש כמה מקומות לבילוי לילי מוקדם והם מציעים Happy Hour. הבר Grizzly's הוא חמים ונעים אבל המחירים הם בהתאם. ה- Whisky Lounge ב- Couloir הוא מקום מומלץ לתפוס בו קצת מנוחה. ב- Le Lac יש גם אופציות לא רעות לאפרה סקי. ב- Loop יש שולחנות פּוּל ו- Happy Hour של שני משקאות במחיר אחד בין השעות 16:00-18:00. במלון Arbina יש בר נחמד עם אווירה טובה ושירות ידידותי. הישיבה היא בחוץ ואפשר להתבונן בעוברים והשבים. את ה- Alpaka Cocktail Bar הוא מקום מומלץ לשעות המאוחרות יותר. ה- TC's bar הוא בר כיפי עם מוזיקה טובה ו- Jack's פופולארי בעיקר בשעות מאוחרות.

צילום: המכורצילום: המכור

מסעדות בעיירה בטין

המגוון הקולינארי ב- Le Lavachet יחסית מוגבל, אך עדיין אפשר להמליץ על Grenier, שמגישה מנת בשרים קרים טעימה וטרטיפלט (מנה צרפתית, שמורכבת מתפוחי אדמה, גבינה ושמנת) ועל Ferme des 3 Capucines שמחלונה ניתן לצפות על חווה ובה בעלי חיים. המסעדה Brasero נמצאת תחת ניהול בריטי ומגישה אוכל מצויין. המסעדות בחלק מהמלונות ב- Le Lac מגישות אוכל טוב. השירות ב- Campanules הוא מצויין אבל האוכל דווקא לא מותיר חותם. המסעדה של מלון Arbina נותנת תמורה מלאה לכסף ושירות מדוגם. Escale Blanche היא מסעדה פופולארית וכך גם Bagus Cafe's, שמציע מטבח אקלקטי. ב- Alpaka Lodge מתקיימים בימי שני "לילות שמפניה" והמנה הכי מומלצת בה היא חזה הברווז. מסעדות מומלצות ב- Val Claret הן Caveau שמגישה מנות אסתטיות ואווירה אינטימית. Petit Savoyard היא מסעדה נוספת עם שירות ידידותי ויעיל. מסעדת Indochine מציעה בופה מומלץ. ב- Pepe 2000 מציעים שירות טוב ואוכל במחירים סבירים. ב- Auberge des 3 Oursons מגישים מנות ענקיות וב- Cordée in Les Boisses יש נוף יפה, אוכל צרפתי מסורתי טעים ומחירים נמוכים, יחסית.