מלונות בקפריסין: 8 בתי מלון מומלצים לנופשים בקפריסין

מלונות בקפריסין יכולים להפוך את החופשה שלכם לחוויה בלתי נשכחת. חלקם בנויים על צוק או מול חוף ים, עם חדרים מפוארים, בריכת שחיה פרטית, נוף לים או מרפסת, חדרים למשפחות ולזוגות. אז איך יודעים במה לבחור? קבלו את המלצות גולשי אתר למטייל
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: מלונות בקפריסין: 8 בתי מלון מומלצים לנופשים בקפריסין
© Cyprus Tourism Organization

מלון לס פלמירס בלרנקה

מלון לס פלמירס ביץ' (Les Palmiers Beach Hotel) ממוקם בלרנקה, במרחק קצר מהאתרים הפופולאריים כגון מבצר לרנקה והמרינה ואף שוכן ממש בקרבת טיילת פיניקודס. מדובר במלון ברמת שני כוכבים וברוב החדרים קיימת מרפסת חמודה עם שולחן קפה וכיסאות וכמובן עם נוף לים. המלון נקי, הצוות אדיב והמיקום בהחלט אסטרטגי. המרחק מהמלון לשדה התעופה בלרנקה הוא 15 דקות נסיעה.

Les Palmiers

מלון קולומביה בלימסול

מלון קולומביה (Columbia) מורכב משני חלקים, המלון והריזורט, שניהם ממוקמים בחוף פיסורי (Pissouri), שהוא אחד המפרצים היפים של קפריסין. זהו מלון סוויטות מפואר, אשר בנוי לתוך הים על פני נוף ציורי של המפרץ. ריזורט קולומביה הינו מלון חמישה כוכבים בעל עיצוב מוקפד ואסתטי. הוא מתוכנן ככפר קפריסאי אותנטי כשמסביבו בריכת ענק. במלון ספא עם חדרי טיפולים ובריכה פנימית. בסמוך לו וקרוב לים ממוקם מלון קולומביה, אשר ממותג כמלון ארבעה כוכבים.

• כתובת: 3779 Pissouri Bay, Limassol, Cyprus

מלון ארבע העונות בלימסול

מלון ארבע העונות (Four Seasons Hotel) ממוקם בפאתי העיר לימסול בקפריסין. זהו מלון מעולה עם חדרים ענקיים ומרווחים, שירות מעולה של הצוות, מסעדות טובות, בריכה מדהימה וחוף ים כייפי. המלון הוא בדרגת 5 כוכבים ומציע, בין היתר, חדרים למבוגרים בלבד, הממוקמים בשטח נפרד עם ג'קוזי פתוח ומהחדרים שממוקמים בקומה הראשונה יוצאים לבריכה. במלון גם חדרים רגילים, חדרים עם נוף לים, סויטות וכדומה. המלון מציע בריכה פתוחה, בריכה מקורה ובריכה באזור למבוגרים בלבד, סאונה, ג'קוזי, ספא, ביליארד, חדר כושר. במלון מבחר גדול של מסעדות וברים. נחשב למלון מעולה.

• כתובת: Ag. Tychonas, P.O. Box 57222, Agios Tychonas Touristic Area

לעוד מלונות בלרנקה ולימסול »

מלון קונסטנטינואו ברוס אתנה ביץ' בפאפוס

מלון קונסטנטינואו ברוס אתנה ביץ' (Constantinou Bros Athena Beach Hotel) הוא מלון בפאפוס המדורג ברמת ארבעה כוכבים. הארוחות כאן מצוינות, הצוות אדיב ושירותי, הבריכה גדולה וגדושה במיטות שיזוף - כולל גישה לים. המלון ממוקם בעיר התחתית Kato Paphos, כלומר האזור התיירותי של פאפוס. המלון נמצא כשני קילומטרים מהנמל של פאפוס, בו תוכלו ליהנות מבתי קפה, מסעדות, פאבים, חנויות ועוד. שדה התעופה הבינלאומי של פאפוס נמצא במרחק של 25 דקות נסיעה ברכב מהמלון.

מלון אנאבל בפאפוס

מלון אנאבל (Annabelle) ממוקם בקרבת נמל פאפוס (Paphos) ולצד ארמון ציורי מימי הביניים. המלון מפואר ומוקף דקלים, פרחים ומפלים היוצרים אווירה ייחודית. במלון מגוון חדרים: סטנדרט, סוויטות, סוויטות עם בריכה וחדרי משפחה. במלון מספר מסעדות, בארים, בריכה, ספא ועוד. מלון ברמת חמישה כוכבים וכולל מסעדה מקומית.

• כתובת: Poseidonos Avenue, P.O. Box 60401

מלון אליסיום בפאפוס

אליסיום (Elysium) הוא מלון מפואר ברמת 5 כוכבים עם ספא ברמה עולמית, המציע למבקרים בקפריסין חוויה ייחודית. המלון ממוקם בפאפוס מול קברי המלך העתיקים, מכיל שש מסעדות, שלושה ברים (כולל בר בריכה), בריכה חיצונית, בריכה פנימית מחוממת, ג'קוזי, סאונה, ספא, חדר כושר, מגרשי טניס, מועדון ילדים, חדרי ישיבות, מתקנים וגם שירותים לעריכת חתונות. המלון מומלץ גם לכל מי שמעוניין בחופשה באי קפריסין עם ילדים.

מלון קוראל ביץ' בקרבת העיר פאפוס

מלון קוראל ביץ' (Coral Beach Hotel) משקיף על החופים החוליים של Coral bay, מול חצי האי Akamas ומאפשר יציאה לטיולים באיזור. המלון מציע אירוח על בסיס הכל כלול במסעדות ובברים (כולל בר בריכה ובר חוף) של המלון, אינטרנט קפה, בריכת לגונה חיצונית, בריכה פנימית מחוממת לפי עונה, מועדון ילדים, ספא, סאונה שוודית, אמבטיית אדים, ג'קוזי, מגרשי טניס, כדור עף חוף, מגרש סקווש, טניס שולחן, שולחן ביליארד, חדר כושר, אינטרנט אלחוטי בכל האזורים הציבוריים, מתקנים ושירותים לעריכת חתונות ועוד. המלון מציע שירותים לכל גיל: גן ילדים לתינוקת, מועדון ילדים לגילאים הגדולים יותר ושפע בריכות עם חוף ים נפלא לכולם. האוכל מעולה, הרבה פירות וירקות, ארוחת בוקר משביעה ומגוונת יחסית, בכל ערב יש סגנון מזון אחר. המלון ממוקם כחצי שעה נסיעה באוטובוס ממרכז העיר פאפוס.

• כתובת: P.O. Box 62422, Coral Bay

לעוד מלונות בפאפוס »

מלון אטלנטיקה אניאס ריזורט באיה נאפה

מלון אטלנטיקה אניאס ריזורט (Atlantica Aeneas Resort & Spa Ayia Napa) ממוקם באיה נאפה ומדורג ברמת חמישה כוכבים. המלון ממוקם במרחק קצר מהאתרים המרכזיים כמו Fig Tree Bay ופארק המים שוכן במרחק של כקילומטר מהמלון ומולו שוכן חוף ניסי. החדרים במלון מרווחים וקיימים מהם יש גישה מהמרפסת חדרים לבריכה. הארוחות במלון מגוונות וטעימות. המלון כולל חדר כושר, ספא / מכון יופי, מגרשי טניס, מגרש סקווש, בריכת ילדים, בריכה מקורה ועוד.