החיים היפים של מנצ'סטר - המלצות למסעדות, מלונות ושופינג

מנצ'סטר היא עיר שלרוב לא תראו בה כמויות גדולות של אנשים בשעות הקטנות של הלילה, אך באזורי הבילוי המתאימים, תוכלו תמיד למצוא בר או מסעדה טובים. העיר מתגאה בשפע מקומות המציעים בירות משובחות ואוכל אנגלי מסורתי, לצד אוכל המייצג את היותה מקום המקבץ אליו מהגרים רבים. במהלך היום תוכלו לערוך כאן קניות בשפע מרכזים וחנויות עצמאיות. כאן גם יושבת המסעדה החדשה של השף גורדון רמזי ועוד רבות אחרות...
יעל כפיר - מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: החיים היפים של מנצ'סטר - המלצות למסעדות, מלונות ושופינג

עדכון סטטוס קורונה נכון ל 23/7/2021

• עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום בשובם לארץ או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות. מחוסנים אינם צריכים בידוד.
  • החל מה-30/7/21, כל השבים לישראל מאנגליה (גם מחוסנים) נדרשים לבידוד של שבועיים, אותו ניתן לקצר לשבוע לאחר שתי בדיקות קורונה שליליות. כמו כן, על החוזרים ממדינה זו יוטל קנס בסך 5,000 ש”ח.
  • כל עוד ישראל מוגדרת באנגליה כמדינה ירוקה, ישראלים יכולים להכנס למדינה ללא בידוד. כדי להיכנס, נדרשת בדיקת קורונה שלילית מה-72 השעות האחרונות.
  • יש למלא טרם הגעתכם לאנגליה את הטופס הבא.
  • בכל מקרה, יש לבצע בדיקת קורונה נוספת ביום השני לאחר הגעתכם לאנגליה. לרשימת מרכזי הבדיקות.
  • עטיית מסכות במרחב הציבורי אינה בגדר חובה, אך מומלצת בתחבורה ציבורית ובמקומות סגורים.
  • יש למלא הצהרת בריאות בכניסה למדינה.
  • התחבורה הציבורית פועלת בצורה מצומצמת.
  • המסעדות פתוחות תחת הגבלות.
  • מרבית העסקים פתוחים, תחת הגבלות.
לוגו וירוס קורונה

מנצ'סטר - בחירת מלון

מה-1 בנובמבר 2012 חברת איזי ג'ט החלה להפעיל שתי טיסות שבועיות מתל אביב הישר למנצ'סטר, בימי שני וחמישי וזו סיבה מספיק טובה לבוא לביקור בעיר המקסימה הזו! ברור שאם אתם פה, אז רצוי ללון במרכז העיר, אפשר לצאת מכאן לכל מקום שתרצו, זה ממש לא יקר וזה הכי כייף לצאת מהמלון ישירות ללב העיר ברגל, ללא צורך בתחבורה. מרכז העיר אינו משתרע על פני שטח רחב מדי ומומלץ לשהות באחד מבתי המלון כאן. אחד מהמומלצים שבהם, הוא מלון פארק אין (Park Inn Victoria Manchester), השוכן ממש בסמוך לתחנת הרכבת ויקטוריה ובסמוך למרכז הקניות של העיר. מכאן תוכלו ללכת ברגל לכל מקום בעיר. המלון חדש ויוקרתי ומציע אפשרות ללון במקום שקט ורגוע, עם ארוחת בוקר טובה ובמחיר סביר ועם אורחים ששיבחו את ארוחת הבוקר ואת החדרים. פרט למלון פארק אין, יש מספר מלונות נוספים באותה רמת מחיר במרכז מנצ'סטר, כמו מלון קראון פלזה (Crowne Plaza Hotel Manchester City Centre), שקיבל ציון מעולה מהאורחים וגם כן מציע חדרים במחיר סביר מאוד, באותה רמת כוכבים או מלון מקדונלד (Macdonald Manchester Hotel & Spa). למלונות נוספים במנצ'סטר היכנסו >>

בית הבירה - צילום: יעל כפירבית הבירה - צילום: יעל כפיר

מנצ'סטר - מסעדות נבחרות

מנצ'סטר מציעה מגוון רחב של מסעדות, על שלל טעמים עולמיים. יש בה את רובע הצ'יינה טאון, המציע מגוון מסעדות עם מאכלים אסיאתיים, מסעדות מזון מהיר מוכרות ומקומיות, בתי בירה אפלים עם אוכל מקומי, בתי קפה שונים, מסעדות איטלקיות בשפע וגם מעט אוכל רחוב, בדמות דוכני נקניקיות. רעבים לא תהיו פה.

אחד המקומות המומלצים הוא בית הבירה Sam's Chophouse, שכמוהו יש עוד כמה בעיר והוא למעשה, בית בירה טיפוסי עתיק ויפהפה, עם מנות קלאסיות בריטיות, בירה מקומית משובחת, רשימת יינות מרשימה, שולחנות גדולים ונעימים, אווירה קסומה וטובה, שירות טוב של המלצרים. מומלץ לטעום את מנת הפיש אנד צ'יפס שלהם או את מנת הביף (Home made cornd beef) המופלאה, עם בשר בקר מבושל, קצוץ ונימוח שעליו ביצת עין.

מסעדת נינג, צילום: יעל כפירמסעדת נינג, צילום: יעל כפיר

מסעדת נינג (Ning) היא מסעדה מאלזית עם השפעות אסיאתיות. המקום מעוצב בטוב טעם, חושני ונעים, עם מגוון רחב של מנות אסיאתיות טעימות, פירות ים ועוד. מומלץ לטעום את מנת הבייבי סרטנים המטוגנים ולמנה עיקרית את אחד המוקפצים. האוכל הוא לא שגרתי ומומלץ למי שאוהב לאתגר את החיך.

• כתובת: The Burton Building, 92-94 Oldham Street, Northern Quarter, Manchester
  • אתר אינטרנט: www.ningcatering.com

פיקולינו (Piccolino) הוא מטבח איטלקי אותנטי בעיצוב עכשווי ויוקרתי. מוגש כאן אוכל ברמה גבוהה מאוד, שנעשה במטבח התחתון לעיני הלקוחות. המנות מוכנות מחומרי גלם טריים ועונתיים. מומלץ לנסות את הסלמון הנימוח או את אחת ממנות הפסטה. חשוב לנסות את אחד מהקינוחים מדהימים ולשתות סוף סוף קפה מעולה.

מנצ'סטר לשעות הקטנות

Cloud 23 - היא תצפית מהקומה ה-23 של מגדל ביטהאם, שבקומותיו התחתונות ממוקם מלון הילטון ובקומותיו העליונות גרים עשירי העיר. זהו קוקטייל בר איכותי ושיקי, שבעת לגימתו תוכלו לשבת בגובה ולתצפת על העיר המוארת בלילה. הבנין עצמו הוא אחד מסמלי העיר והלובי למטה מעוצב בצורה יפה במיוחד.

• כתובת: Beetham Tower, 303 Deansgate, Manchester,M3 4LQ.
  • אתר אינטרנט: www.cloud23bar.com
Canal gay village, צילום: יעל כפירCanal gay village, צילום: יעל כפיר

האזור המומלץ לבילוי בשעות הלילה הוא אזור Northern Quarter, שבו תוכלו גם לבלות את רוב שעות היום בחנויות ובוטיקים מיוחדים. מבין הברים המומלצים והפופולאריים באזור נוכל להזכיר את: Cord, Tib Street Tavern, Black Dog Ballroom, Trof, Walrus, Common, Socio Rehab Apotheca. אם אתם מעוניינים במקומות בריטיים טיפוסיים תוכלו ללכת לרחוב Oldham Road למספר מקומות: Night and Day ,Dry ו-Matt and Phreds. הקהילה הגאה זוכה כאן לאזור מיוחד משלה בעיר וכל הברים והמקומות הכי שווים מרוכזים לאורך רחוב קאנאל (Canal gay village) למידע נוסף: www.visitmanchester.com/what-to-do/nightlife.

מנצ'סטר - שופינג כמו בלונדון עם פחות תורים

פרט למרכזי קניות ורשתות גדולות הפרושות לכל אורך העיר ובייחוד ברחוב מרקט, תוכלו למצוא ב-Northern Quarter מותגים אישיים, חנויות בוטיק ובתי כלבו מיוחדים, מלאים בביגוד מיוחד ושונה והרבה וינטג' לצד חנויות מוסיקה ותקליטים ובתי קפה. המרכז הראשי של העיר הוא קניון הארנדל (Arndale Centre) וכן לאורך מרקט סטריט (Market Street), כאן תמצאו את כל הרשתות המובילות והמוכות כמו - גאפ, אקססוריז, פרימרק, H&M, NEXT ועוד. לאורך הרחוב יש שפע של חנויות ובקניון עצמו מעל 200 חנויות. עבור אלו מכם המעוניינים באופנה מעט יותר אקסקלוסיבית, קיימים מספר מרכזים באזור Exchange Square או New Cathedral Street בהם תוכלו למצוא מותגים כמו ג'ימי צ'ו, אלכסנדר מקווין, סלפרידג', פראדה וסטלה מקרתי. גם באזור St Ann's Square תוכלו למצוא שלושה אזורי קניות בתוך פאסאז'ים קטנים, בהם תוכלו לרכוש עיצובים אישיים של תכשיטים ומתנות. באזור Spinningfield תוכלו למצוא את רובע הקניות החדיש של העיר, שבו מספר חנויות של מעצבי על כגון: ארמני, מולברי, פלנלס ועוד.

הכותבת היתה אורחת חברת התעופה איזי ג'ט מפעילת קו הטיסות למנצ'סטר ועוד יעדים אחרים.

מעוניין במידע נוסף על מנצ'סטר? לפניך מספר קישוריים שימושיים נוספים:

עדכון סטטוס קורונה נכון ל 23/7/2021

• יש למלא טרם הגעתכם לאנגליה את הטופס הבא.
  • יש למלא הצהרת בריאות בכניסה למדינה.
  • התחבורה הציבורית פועלת בצורה מצומצמת.
  • המסעדות פתוחות תחת הגבלות.
  • מרבית העסקים פתוחים, תחת הגבלות.