”מלון מעולה H10 Cubik“
מלון בוטיק במיקום מרכזי אך שקט. קרוב מאוד לכיכר קטלוניה. היינו, אני ובתי, בחדר מרווח, מואר מאוד (לא עניין של מה בכך באירופה) , נקי ומצוחצח. ארוחת הבוקר מעולה. יש מזנון ואפשר גם להזמין מלא מטעמים (אומלטים, פנקייקים וכו'') מהתפריט ללא תוספת תשלום. צוות הקבלה שירותי ואדיב מאוד, נכון לעזור בכל ענין ושאלה. בזכות המיקום המצוין כמעט ולא השתמשנו בתחבורה ציבורית, ובכל מקרה יש תחנת מטרו במרחק הליכה של דקות ספורות.
מומלץ בחום!
קרא עוד