”מסעדה חביבה בבודפשט“
מסעדה נחמדה בבודפשט, עם עיצוב צעיר ותפריט לא גדול, אבל מגוון (גם אוכל הונגרי, אבל גם פסטה והמבורגר). הכל היה טעים, אבל לא הייתי מגיעה במיוחד, רק אם אתם בסביבה.
קרא עודמסעדה נחמדה בבודפשט, עם עיצוב צעיר ותפריט לא גדול, אבל מגוון (גם אוכל הונגרי, אבל גם פסטה והמבורגר). הכל היה טעים, אבל לא הייתי מגיעה במיוחד, רק אם אתם בסביבה.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג