מסעדת בוני רסטרו ”מסעדה חביבה בבודפשט“
מסעדה נחמדה בבודפשט, עם עיצוב צעיר ותפריט לא גדול, אבל מגוון (גם אוכל הונגרי, אבל גם פסטה והמבורגר). הכל היה טעים, אבל לא הייתי מגיעה במיוחד, רק אם אתם בסביבה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל