”חוסכים בבחירת המלון דרך חברת טיולים“
היינו בטיול מאורגן למוסקווה וסנט פטרסבורג בין 13.4.2017 עד 20.4.2017. המסלול והמדריך היו בסדר. במוסקווה החברה בחרה מלון טוב מכל הבחינות: חדרים נוחים ונקיים וכן ארוחות טובות מאוד (מלון Vega). לעומת זאת, בסנט פטרסבורג החברה בחרה מלון זול: חדרים לא נקיים במיוחד, מיטות לא נוחות, רועש מאוד (המוני קבוצות מסין). כמו כן, הוזמן חדר אוכל מיוחד עבור הקבוצה עם אוכל במבחר מצומצם ולא טעים במיוחד (היה חדר אוכל טוב במלון, אך לא היה נגיש לקבוצה שלנו). אם תראו ברשימת המלונות שהחברה שולחת את המלון הזה, דרשו מלון אחר Park Inn by Radisson Pribaltiyskaya. שמתי לב שגם קבוצות ישראלים שהגיעו עם חברות אחרות היו במלון זה באותם תנאים וכולם התלוננו על מלון זה.
קרא עוד