”איתי בלייר- נהג ומדריך בהולנד“
קבענו עם איתי (ישראלי שהשתקע בהולנד) נסיעה פרטית מסכיפהול להאג.
איתי הוא אדם מקסים, חייכן, דייקן ומקצוען.
הציע עזרה מכל הלב ושיתף אותנו בהרבה טיפים מועילים.
גם המחיר שגבה היה הוגן ביותר.
מומלץ!
קרא עודקבענו עם איתי (ישראלי שהשתקע בהולנד) נסיעה פרטית מסכיפהול להאג.
איתי הוא אדם מקסים, חייכן, דייקן ומקצוען.
הציע עזרה מכל הלב ושיתף אותנו בהרבה טיפים מועילים.
גם המחיר שגבה היה הוגן ביותר.
מומלץ!
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג