”מסעדת דגים מצויינת“
מסעדת דגים מצויינת ומומלצת בברצלונטה.אכלנו מרק דגים מדהים וקלמר בגריל.מנה מדהימה וטובה. הוספנו כמה טפסים שהיו מצויינים בייחד הפלפלים הירוקים הקטניפ שאינם חריפים.מחירים בינוניים.
קרא עודמסעדת דגים מצויינת ומומלצת בברצלונטה.אכלנו מרק דגים מדהים וקלמר בגריל.מנה מדהימה וטובה. הוספנו כמה טפסים שהיו מצויינים בייחד הפלפלים הירוקים הקטניפ שאינם חריפים.מחירים בינוניים.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג