מסעדת מונטוליו קאן מאניו ”מסעדת דגים מצויינת“
מסעדת דגים מצויינת ומומלצת בברצלונטה.אכלנו מרק דגים מדהים וקלמר בגריל.מנה מדהימה וטובה. הוספנו כמה טפסים שהיו מצויינים בייחד הפלפלים הירוקים הקטניפ שאינם חריפים.מחירים בינוניים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל