”מסעדת MESHGA -משלנו“
היינו בבודפשט באוקטובר.
אכלנו במסעדת Meshuga אווירה מעולה, אוכל מיוחד וטעים מאוד והכי חשוב משלנו שף ישראלי. אוירה של בית עם שירים ישראלים.
קרא עודהיינו בבודפשט באוקטובר.
אכלנו במסעדת Meshuga אווירה מעולה, אוכל מיוחד וטעים מאוד והכי חשוב משלנו שף ישראלי. אוירה של בית עם שירים ישראלים.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג