”מסעדה אטלקית מעולה“
הגענו קבוצה משפחתית בת 14 נפש ובקושי נמצא לנו מקום. משהתיישבנו והזמנו את המנות, אלו הגיעו במהירות לכולם והאוכל היה טעים מאוד ובשרות מהיר ומעולה נהניתי מאוד ממנת הניוקי. אחרים נהנו ממנות הפסטות והפיצות. חשבונית מסודרת לא הוגשה אלא באלתור כתב יד אך ברוח חמה וידידותית. נהנינו מאוד מהאוכל ומהיחס.
קרא עוד