”רשת בתי קפה מעולה“
רשת בתי קפה שפזורה ברחבי העיר. יש שם קפה מעולה, סנדביצ'ים טובים מאוד. הכל טעים וטרי. למי שלא מזמין ארוחת בוקר במלון או סתם רעב, זאת אחלה אופציה. זול וטעים.
קרא עודרשת בתי קפה שפזורה ברחבי העיר. יש שם קפה מעולה, סנדביצ'ים טובים מאוד. הכל טעים וטרי. למי שלא מזמין ארוחת בוקר במלון או סתם רעב, זאת אחלה אופציה. זול וטעים.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג