”סיור סגווי בברצלונה - מומלץ בחום“
היינו בברצלונה שני חברים והחלטנו לקחת סיור.
למי שלא מכיר, הסגווי זה סוג של קטנוע על שני גלגלים... בטוח, קל לתפעול ובפרט לילדים מעל גיל 10 (לפחות בחברה בה היינו, אך כדאי לודא זאת).
ב-5-10 דקות הראשונות לומדים “לתפעל” את המכשיר. למעשה זה עניין מוטורי מאוד מאוד פשוט שנקלט מהר.
בתור אחד בעל חוש מוטורי משובש – היה לי מאוד קל לנסוע על המכשיר. לאחר מכן עושים סיור במהלך העיר. כאן יש כמה אופציות.
אנחנו לקחנו סיור במשך שעתיים. לדעתי זה הפרק זמן האידיאלי ככה שכיף, לא נמאס, ולא קצר מדי. הסיור הוא לרוב באיזור החוף ואיזור Barceloneta בעיר. אציין שהסיור משתנה בין החברות השונות.
הסיור מאפשר לראות את העיר מזוית אחרת ובצורה מאוד חוויתית. שווה.
הסיור הוא בקבוצות של 2-6 אנשים. אם יש מעל שני אנשים, יהיה עוד מדריך. אפשר לבקש סיור פרטי לדעתי.
היינו עם מדריך בשם דומיניק שהיה נהדר.אם יש לכם אפשרות לבחור – בלי להסס.
קרא עוד