”מסלול טיול בספטמבר של נשים לא צעירות במקדוניה דרך הונגריה“
טיילנו כמה חברות בבולגריה ומקדוניה. נחתנו בסופיה, לקחנו רכב שכור ונסענו ללינה במלון גרנד - מומלץ וקרוב למרכז. טיילנו בעיר, ולמחרת חצינו את הגבול למקדוניה בלי בעיות.
עצירה קצרה ליד מנזר Saint Joachim Osogovski. בסקופיה לנו במלון Alexander 2 וביקרנו בגשר האבן, כיכר מקדוניה ובית ילדותה של אמא תרזה.
למחרת - שיט בקניון מטקה, ואז לשמורת מברובו (לינה פחות מומלצת) , ביקור במנזר Bigorski, כפר Rostoshe ומפלי Duf. הכפר Galichnic אכזב.
נסיעה סביב אגם אוכריד עם עצירה במסעדת Glamour. עצרנו גם בכפר Vevchani עם שמורת מעיינות מקסימה.
באוכריד לנו 3 לילות - טיילת, עיר עתיקה, אמפי תיאטרון, כנסיות ונופים מרהיבים.
יצאנו לשייט מהמנזר Saint Naum למעיינות - חוויה נהדרת.
דרך נופית ב-Galičica הובילה אותנו לתצפיות יפות. עברנו בכפר Alovishte, ובביטולה סיור קצר במדרחוב.
חזרנו לבולגריה דרך נופים הרריים, שדות טבק ומנזר עתיק.