”לאכול במסעדת Matyas Pince לצלילי להקה צוענית!“
התארחנו בעבר במסעדה כאשר המלצרים היו לבושים בתלבושות עממיות והמנות הוגשו בצלחות ממתכת. האוכל היה מעולה אז ומעולה גם כיום. המלצרים כבר לבושים רגיל וגם המנות מוגשות בצורה סטנדרטית, אבל מאוד אסתטית. השרות היה מקצועי מאוד, ממש מעולה. המסעדה כולה ספונה עץ עם ציורים עם מוטיבים עממיים ונראית מעולה. מיקום המסעדה במקום מרכזי קל מאוד להגיע אליה. משך כל השבוע החל משעה 19.00 להקה צוענית מנגנת עד השעה 23.00 מומלץ להגיע בימי רביעי וחמישי – בימים אלה מופיעה גם הרכב של רקדנים במשך כשעה החל משעה 20:00. מומלץ להזמין מקום מראש באולם המרכזי. הלהקה עוברת גם בין השולחנות ומקובל בסבב זה לתת להם טיפ. בחשבון המוגש הטיפ כלול ומופיעה כשורה נפרדת, לכן אין חובה להוסיף טיפ. היינו 3 זוגות, מאוד נהנינו והעברנו ערב נפלא!
קרא עוד