מסעדת מטיאס פינסה ”מסעדה מצוינת עם נגנים“
נחתנו בבודפשט ביום ראשון בבוקר. לאחר שבצענו צ'ק אין יצאנו להסתובב קצת. בשעת צהרים חיפשנו מסעדה לאכול. הגעתי לבודפשט עם רשימה ארוכה של מסעדות מומלצות, אבל הרשימה לא היתה בידי. צעדנו דרך ה-Vaci utca וכל המסעדות נראו לנו תיירותיות מידי.
המשכנו ללכת ואז ראיתי שלט של שם שצלצל לי מוכר: Mátyás Pince (זאת אומרת שקראתי עליה). החלטנו להכנס ולא הצטערנו. המארח שאל אותנו אם הזמנו מקום (ברור שלא), ואז שמענו מוזיקה והוא שאל אותנו אם אנחנו רוצים לשבת באולם המרכזי (משם הגיעה המוזיקה) או באזור אחר. בחרנו לשבת באולם המרכזי. שם הופיעו שלשה נגנים מצויינים שנגנו והנעימו את הארוחה.
המקום יפה מאוד, השירות והאוכל ברמה גבוהה מאוד. רמת המחירים גבוהה יחסית למסעדות אחרות בבודפשט, אבל המקום והאוכל מצדיקים זאת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל