”מסעדה לבנונית מעולה בבוקרשט“
מקום מהמם באווירה אינטימית ושקטה. המסעדה מעוצבת ברמה גבוהה והאוכל בהתאם. הצוות נהדר, ודאג לתת לנו הרגשה נהדרת.
האוכל טעים ביותר ובמחיר מצחיק, כמו בכל המסעדות ברומניה. אכלנו מרק ירקות ומרק עדשים מצויינים, פלאפל וסלט ירקות ובנוסף, נותנים מעיין פיתות משולשות קטנות חמות מהתנור.
הכל טרי וטעים, יש קינוח ערבי מסורתי, אבל הסתפקנו בקפה ותה מצויין.
קרא עוד