”מנוי לשנה לכל הפארקים והמונומנטים בארה"ב“
הי,
בביקורנו ביוטה ממש בימים אלה מתוכננים לנו 5 פארקים ומונמנט. כמו כן נבקר בגרנד קניון וביוסמיטי. כניסה לפארק עולה 35$ לרכב. מנוי עולה 80$. כדאי לרכוש את המנוי בפארק הראשון זה יכלול גם את דמי הכניסה לפארק בו תבקרו. ניתן לרכוש בשער הכניסה בהליך קצר מאוד. מי שעומד לבקר ביותר משני פארקים זה משתלם.
טיול טוב🤞.
קרא עוד