”מסעדה לא משהו בכלל“
למרות כל ההמלצות באתר התאכזבנו מאוד. מנות לא מלהיבות בלשון המעטה. האוכל מלוח מאוד. התוספות די עלובות. הבשרים גם לא היו משהו. המסעדה היתה כמעט ריקה ובכל זאת לקח 50 דקות עד שהמנות הגיעו. לסיום לא מומלץ בכלל.
קרא עודלמרות כל ההמלצות באתר התאכזבנו מאוד. מנות לא מלהיבות בלשון המעטה. האוכל מלוח מאוד. התוספות די עלובות. הבשרים גם לא היו משהו. המסעדה היתה כמעט ריקה ובכל זאת לקח 50 דקות עד שהמנות הגיעו. לסיום לא מומלץ בכלל.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג