האנול לוי מאנוק ”מסעדה לא משהו בכלל“
למרות כל ההמלצות באתר התאכזבנו מאוד. מנות לא מלהיבות בלשון המעטה. האוכל מלוח מאוד. התוספות די עלובות. הבשרים גם לא היו משהו. המסעדה היתה כמעט ריקה ובכל זאת לקח 50 דקות עד שהמנות הגיעו. לסיום לא מומלץ בכלל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל